Nattsvart

Idag har jag ångest. En obehaglig krypande känsla i kroppen som jag inte riktigt kan sätta fingret på, men jag vrider mig som en mask här i soffan och suckar och gnäller. Åhhhh... Brukar alltid har svår bakfylleångest för något jag gjort eller sagt i dimman, även om det är de mest löjliga grejer! Men den här gången gäller det inget sånt, nu har jag bara ångest utan någon speciell anledning. Det är helt enkelt bara Nej till livet. Endorfinkontot är på minus eftersom jag dessutom inte tränat idag. Hade antagligen fått mig ur det här träsket, men efter träning sex dagar i rad kändes det som att det var dags för en vilodag. Men ska man må såhär varje dag man skippar gymmet så kommer jag snart att adressändra till StiL Sportcenter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0