Spinpump 26,82 kr

Efter allt prat om magsjuka idag (Sandra spydde ner alla hjärtans dag och Cleve ligger väl med hinken nära till hands i detta nu!) så kände jag mig nästan risig innan träningen. Tänk om man skulle blixtinsjukna i vinterkräkhelvetet och sätta igång att spy på spinningcykeln!! Hade nog helst velat byta gym efter det och jag har knappt kommit halvvägs in i mitt årskort, så det vore mycket onödigt. Iallafall så  bestämde jag att det bara var inbillning och traskade iväg i kylan. Spinningen gick tungt, men då var bodypumpdelen istället nästan euforiskt härlig!

Idag har jag varit väldigt avhållsam vad det gäller kolhydrater och den omställningen (inte för att jag brukar trycka pasta och mackor i vanliga fall heller men..) gjorde kanske att jag både kände mig lite småsnurrig där på kvällskvisten och att jag kände mig lite dåsig under spinningen. Det brukar vara snabbt övergående och är inget farligt. Så länge jag slipper magsjuka är jag väldigt nöjd (trots att det brukar få en att droppa ett par kilon!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0