Spinning 29,50 kr

Tv4-vädret skrämde mig ordentligt igår när de hotade med -27 grader här imorse. Stämmer inte i stan iallafall (antagligen hade byarna det kallare), utan det var bara cirka -15 när jag knatade iväg och på hemvägen kändes det faktiskt behagligt (-12). Jag är jätteglad att jag tog mig iväg till gymmet idag, för det var riktigt kul. Anny som är så söt och sympatisk utan att för den skull bli mesig och inte våga driva på, hade dammat fram ett gammalt pass som var helt perfekt! En riktigt härlig upplevelse på cykeln, de enda som gnällde lite var mina lår och vader efter thigh tonern igår, men när de blev varma så var det bara att pumpa på.

Nu har jag precis fått i mig lunch, det blev stekpannerally med tomat, bacon och ägg. Till denna kulinariska LCHF-måltid serverades te med hallonlakritssmak utan honung. I ett försök att om två veckor inte behöva störtböla när måttbandet ska fram igen så ska jag verkligen tänka på att äta mindre av de där förbannade kolhydraterna. Sushi ikväll blir dock ett undantag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0