Spinning 21,07 kr

Känns som att jag precis piggnat till, och ändå har jag varit vaken i många timmar. Alarmet skrällde igång fredagen kl. 06.50, hoppade (läs: ehrrm, kröp..) i träningskläderna och ett rejält lager överdragskläder (fortfarande -15...), kokade en kopp hallonlakritste och åt en av mina bacon-champinjonmuffins från igår. Riktigt goda och mättande! Nu slipper jag hålla på och trixa med frukost i 20 minuter varje morgon, bara ta en eller två muffins ur frysen och tina 30 sekunder i micron! Jag lägger ut receptet sen om det är nån annan tjockis som känner för att lätta lite med hjälp av LCHF.

Efter frukosten: Promenad till gymmet. Kände mig seg och tyckte att jag gick sjukt långsamt. Fredagsspinning brukar vara en skön start på dagen, även om jag tyckte att passet idag var lite mesigt med för mycket vila. Kanske var jag som hade för lite motstånd på eller så berodde det på instruktören som var tillbaka efter ett träningsuppehåll pga magsjuka (ständigt tjat om denna jävla åkomma!) och inte riktigt var i toppform. Segade mig hem och duschade, vägde powernap och plugg mot varandra, trots att en liten tupplur hade varit jäävligt skönt beslutade jag mig för att knattra ner några ord på en hemuppgift. Så duktig att jag nu förtjänar lunch på stan med självaste Elin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0