Love Love Love

Ikväll blir det mycket traditionellt alla hjärtans dag firande; restaurang- och biobesök. Det känns ungefär som julbord och Kalle Anka på julafton, det går sällan att undvika. Men det är också ett inslag som man faktiskt inte heller vill undvika. Jag älskar att äta på restaurang och ikväll tror jag bestämt att det blir sushi.

Men det här romantiska överraskningsmomentet då? En oväntad present kanske? Jag har funderat mig gråhårig i veckan och kommer inte på en enda grej som kostar under 1500 spänn. Det här med Mirandanallar har vi liksom vuxit ifrån (men vi har haft en sån period oxå, men nu firar vi vår 7:e alla hjärtans dag tillsammans och hur många olika nallar finns det i serien?). Kanske blir en sväng på stan idag efter gymmet (gå dit, träna, gå hem, äta nåt, duscha, fixa brukar ta extra lång tid på lördagar) och ser om det dyker upp nåt kul i min då spinningtrötta hjärna. Annars får mitt underbara sällskap duga som gåva.


Kommentarer
Postat av: Pärlan

Min sparv papegoja ser ut precis som dem på bilden =)

2009-02-18 @ 22:59:29
Postat av: Jennie

Vad blev det till slut för alla hjärtans dag firande? Vi firade vår dag tillsammans genom att åka pulka och njuta av vädret under dagen för att på kvällen äta goda ostar och kex :) Presenter till förbannelse tycker jag är överskattat. Kram

2009-02-20 @ 06:11:49
URL: http://skattkistan.blogg.se/
Postat av: Fattygirl

Det blev god middag på restaurang och sedan bio, som planerat! Och inga presenter, skönt! =)

2009-02-20 @ 18:34:12
URL: http://fattygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0