LCHF-två veckor senare

Biceps: 27,7 cm (27,7 cm)
Under byst: 74,7 cm (75,4 cm)
Midja: 68,4 cm (69,9 cm)
Mage: 80,5 cm (81 cm)
Stuss: 87,9 cm (88 cm)
Lår: 48,4 cm (49,4 cm)
Vad: 35,1 cm (35,5 cm)


Som ni ser så har det enligt måttbandet inte hänt så fruktansvärt mycket. Ändå har jag säkert minskat lika mycket dessa två veckor som de sex tidigare veckorna efter jul där jag försökte äta "nyttig men vanlig mat". Sånt funkar inte för mig. Eventuellt så ljuger måtten inom parenteserna lite (måtten för två veckor sedan) när jag i princip fick panik över att inget hände, måtten snarare ökade än minskade... så det kanske var så att jag slet i måttbandet lite extra för att komma ner några decimaler. Jag känner mig faktiskt slankare, jeansen sitter bättre och jag har inte känt mig uppsvälld under dessa två veckor. Och jag har ätit grymt god mat. Frukost idag till exempel: kesopannkaka med kokos, hallon och hemmagjord apelsin-chokladglass. Helt okej för att vara diet...


Kommentarer
Postat av: Leia

Annorlunda pannkaka =)

2009-02-26 @ 11:32:27
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Emma

Du har ju råsmal midja!

2009-02-28 @ 11:26:10
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0