En halv helg i Västerbotten

Har varit på besök i Västerbotten i två dagar och har varit helt ouppkopplad under den tiden även om jag har för mig att internet kommit till både Byske och Skellefteå. Istället har jag ägnat mig åt hänsynslös shopping. Man kan inte tro att shoppingen i Skellefteå så himla het men jag lyckades komma hem med rödvitrandig tröja, vitt linne, vit oversize t-shirt, svart jumpsuit, mörkgrå chinos, svarta blanka tights och en svart mössa med den ofta för min del mycket talande texten Bad hair day. Senare på kvällen blev det middag på Tatung med pappa och brorsan, jag åt ett stort lass mongolian barbeque innan jag landade i soffan hos faster. Lite vin och ett spädbarn på armen så var den kvällen gjord. Det lilla ynglet från julafton hade blivit lite större och nöjdare med livet, så vi blev kompisar. De växer fort de där små liven, snart tjuvröker hon väl bakom sopskjulet.
 

Natalia som tjurig livsrookie på julafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0