Bodypump 19,67 kr

Yes, under 20-lappen per träningspass för denna månad! Idag plågade jag mig med bodypump. Mina ben är otroligt trötta idag, höll nästan på att svimma under benböj-låten, och ändå hade jag bara lastat på kycklingvikter. Så jag hoppas att jag slipper dansa ikväll... Bara trevligt sällskap, vin, cigg, skvaller, melodifestivalen och Invit funkar utmärkt för mig.


Innan vinet tar vid har jag lite att göra:

  • Träna (check!)
  • Handla proviant till killarna som ska till fjällen och ost och kex till brudarna ikväll (check, men jag glömde så klart osten, så jag måste handla igen!)
  • Laga pastagratäng till fjällen-killarna (check!)
  • Baka pizzabullar till fjällen-killarna
  • Måla naglarna
  • Laga middag (idag är jag fan bunden vid spisen..)
  • Opponera på en litteraturstudie
  • Vila i soffan och se Skavlan.

Jag hugger tag i sista punkten nu på en gång, eventuellt går det att kombinera med att måla naglarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0