Afro 49,17 kr

Idag dammade jag av förra årets gymnyhet Afro powerdance, eller yoga i 180 km/h som det egentligen är! Det var lite för hoppigt och svängigt för min (för evigt?) sargade fotled, men annars var det ett ganska härligt pass. Solen sken in i salen och värmde golvet under våra bara fötter, vilket hjälpte till att associera till varmare breddgrader. Efter att ha svingat hit och dit och böjt varenda led i kroppen åt alla möjliga håll väntade promenad med Elin i det soliga vädret. Så dagen har mest gått åt till fysisk aktivitet, även om jag hann plugga några timmar imorse. Nu är hjärnfrekvensen på all time low (som alltid vid 15-tiden) så nu tänkte jag göra lite annat innan jag blir intellektuellt produktiv igen vid 17.00. En sak lär man sig iallafall av att plugga och det är vilka tider som funkar och inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0