Lycka är...

...att komma till sin nya lägenhet och internet fungerar! Jag och Fredrik gjorde en bra deal där han åkte ner till nya lägenheten och fixade här medan jag städade ur den gamla lägenheten. Nu är Lingonstigen 11 inte längre mitt hem utan jag bor på Konstgjutarvägen i (på?) Johanneshov! Känns lite ovant och jag håller just nu på att bekanta mig med allt det nya som ryms på dessa dyrt förvärvade 39 kvadratmetrar. Just nu kör jag tvättmaskinens jungfrutur och igår oljade jag in misshandlade bänkskivor och skrubbade rent spisen. Andra lägenheten jag köper av en kille och det börjar bli en vana att flytta in-städa efter att de försökt flyttstäda. Arma odugliga kräk.


Kommentarer
Postat av: Cleve

Välkommen hem =)

2009-08-17 @ 18:39:11
URL: http://cleve85.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0