Både bra och anus

Har upptäckt att vi har fantastiskt dålig internetuppkoppling här i huset. I och med flyttten har vi bytt bredbandsleverantör från Bredbandsbolaget till Com Hem och jag vet inte om det är det som är problemet eller om det är nåt annat. Jag har inget som helst förtroende för Com Hem. Vi har Bredbankd large och ändå är det stört omöjligt att se ett klipp på youtube! Måste utreda detta, för det är väldigt irriterande! Mottagningen på mobilen är oxå på nivån att man befinner sig i en bunker under jord, men det underlättar om man står ute på balkongen och pratar. Allt är alltså inte bättre här i storstan... Dock bjöd min lilla promenad hem från tunnelbanan igår på en himmel fylld av luftballonger och såna detaljer gillar jag skarpt!
Den här bilden hittade jag visserligen på google, men ni fattar konceptet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Com Hem suger.. vi har dem som leverantörer på jobbet och det är strul minst en gång om dagen!!

2009-08-25 @ 18:01:40
Postat av: Fattygirl

Exakt sådant som bekräftar mina fördomar... hur är deras kundtjänst då? kan de lösa några problem?

2009-08-26 @ 23:09:33
Postat av: Fattygirl

Exakt sådant som bekräftar mina fördomar... hur är deras kundtjänst då? kan de lösa några problem?

2009-08-26 @ 23:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0