AW på hemmaplan

Onsdag= Lillördag, eller hur? Min lillördag har jag firat med Jennie som kom hem min nya lägga för första gången. Vi lagade middag tillsammas oh fick ihop en riktigt bra måltid. Ryggbiff med ugnstekta rotsaker, bea och vin, klassiskt och enkelt, funkar alltid. Inte van vid att de 75 min emellan mig och Jennie inte kräver dödsförakt via Arlanda-Luleå eller tvärtomutan bara en enkel eftermiddagstur på en efter-jobbetstinn tunnelbana, men jag gillar det! Behöver kanske inte berätta vad spotify levererade för musik.... Lars Winnerbäck har ju släppt en ny singel, lite synthig, men ändå en hit på nåt sätt. Great iallafall med lite vin som lättar upp veckan, nästan som sommarens AW på Färjan... nästan.
.

God, I miss you baby!

Kommentarer
Postat av: BankElin

Fast numera kanske jag ska kalla mig ProjektadministratörElin?=) Faan va jag saknar dig honey... helt sjukt mycke. De går inte ens att jämföra mina nuvarande sk. "arbetskamrater" med dig baby! Fatta, de är forskare... behövs inte nån mer ingående beskrivning.

2009-08-29 @ 23:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0