Äntligen helg!

Vilken vecka det har varit! Fullkomligt utmattande, men det känns bättre och bättre på jobbet för varje dag. Även om det är samma tjänst som i Luleå så skiljer sig kontoret på Hamngatan en hel del från Köpmangatan i Luleå. Har bland annat fått inse att det är få av mina bankoutfits up north som funkar här nere... Igår hörde jag mina kollegor prata om något annat kontor i innerstan där "de gick klädda i typ tunika och leggins, hahaha". Jo just det.

Blir en lugn helg... ska nog bara träffa upp Jennie och Niclas i deras hotellbar nu ikväll. En drink eller två, sedan blir det förhoppningsvis lugna gatan hela helgen. Nästa helg är det jobbfest och jag har redan blivit förvarnad om att det inte brukar vara några sansade tillställningar... det är däremot något jag känner igen från Luleå...

Herregud, jag ser lite försoffad ut, måste nog piffa till mig lite om jag ska ut på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0