Bodypump 49,17 kr

Tillbaka till gymmet alltså. Upptäckte att jag inte ens hade koll på vart träningskortet hamnat någonstans så jag fick lösa ut ett nytt (50 kr... så egentligen kostade det här passet nära hundringen). För min del var passet mest en stilstudie i självförakt, men det är skönt att ha första passet avverkat så kanske det känns bättre nästa gång. Sprang lite intervaller på vägen till gymmet, då jag har en romantisk bild av att löpträning skulle kunna bli min nästa utmaning. Jag har aldrig riktigt tagit det där jävla kutandet till mitt hjärta, men kan man gilla spinning kan man antagligen gilla löpning. Och det gick ju bra, förutom att jag får obligatoriskt ont i varenda muskel inklusive hjärta och lungor efter 15 minuter. Och då har redan vaderna krampat i cirka 10 minuter! Men det kanske går över om man springer några gånger... Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0