SpinPump 43,30 kr

Sömn vs. träning. Det har varit en hård kamp idag, men faktiskt; träningen har vunnit. Alarmet ringde före fan imorse och väckte även Fredrik som hann vira sig flera varv runt mig så att jag verkligen fick kämpa mig ur det varma, mysiga och sömniga för att ta mig ut i den lite svalare septembermorgonen för den dagliga promenaden. Klockan 07.45 mötte Elin upp mig för frukostdejt på Macky D (vi försöker hålla kvar några av sommarens traditioner iallafall), så jag hade ju faktiskt en god anledning att kravla mig ur sängen. Nästa utmaning kom ikväll. Somnade i soffan och var lagom mosig när jag vaknade ur min dvala. Vad vill man då göra? Dra på sig träningskläderna och cykla iväg på ett monsterpass på gymmet? Nja. Men jag gjorde det! Disciplin mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0