Spinning 72,17 kr

Fredag är lika med morgonspinning. Har under veckan försökt få med mig åtminstone två personer på det här härliga passet, utan framgång. Visst kan det kännas lite tungt att sätta sig på en spinningcykel kl. 08.00 på morgonen, men tänk hur härligt det är att ha avklarat träningen för dagen redan kl 09.00! Dessutom gör det underverk för fatta hur jävla grym jag är-känslan, vars formel är träningens belastning upphöjt i hur många timmar före normala människor vaknar som träningen ägde rum... eller nåt. Jag känner mig iallafall rätt så nöjd med min start på dagen då resterande delen av den kommer att spenderas framför datorn klurandes på Midterm Exam i CRM-kursen. Eftersom min hållning framför datorn är sju gånger värre än en hålögd CS-nörds efter ett 48-timmarsLAN så behöver jag nog all fysisk träning jag pallar med.


Min datorhållning representeras här av figuren i den vinröda t-shirten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0