Spinning 36,08 kr

Varken min rumpa eller mina lår vill veta av mig efter spinningpasset idag. Resten av kroppen tyckte att det var ett ganska roligt pass, bra med korta låtar som är upplagda på olika sätt för variation! Träffade Mari i omklädningsrummet, hon hade ganska nyss köpt träningskort och kastade sig ivrigt över säsongens första bodypump. Någon kommer att ha träningsvärk imorgon (och jag syftar även på mig själv).  Kul iallafall att träffa på nån man känner på gymmet ibland. Ända sedan Elin och jag bodde på Aerobicsstudion i Skellefteå så har jag inte haft nån riktig träningskompis. Visst har några hängt med några gånger, och visst händer det att man träffar folk när man väl är i gymmet, men jag har ändå blivit van att träna av egen vilja, inte på grund av att någon pushar på mig.

Kommentarer
Postat av: Mari

Jag är faktiskt förvånad över hur lite träningsverk jag har idag. Visst, jag har ont i hela kroppen men det är inte als så illa som jag trodde att det skulle bli.

2008-09-18 @ 08:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0