Spinning 19,68 kr

Busy life! Pluggar som en galning just nu, så det blir inte mycket tid över till annat. Men lite spinning måste man väl få unna sig? Tydligen var det inte många andra som var ville unna sig spinning för vi var tre st + instruktören. Åh, jag tycker det är så pinsamt när man är så få. Får dåligt samvete för alla som inte är där för att instruktören kan ju inte tycka att det är kul att köra tomma pass. Sedan undrar jag alltid var nedre gränsen för deltagande är innan de ställer in passet. Tänk om det bara varit jag och hon där och jag gick in och satte mig på en cykel och tänkte att "jaja, de andra kommer väl, klockan är ju bara 5 i...". Oxå kommer det ingen fler. Men då är väl spinning lindrigt, tänk att gå på aerobic bara en själv och instruktören. My god vad pinsamt, jag hade inte fått till ett enda steg!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag var på ett step-up pass en gång där vi var bara två st. (tre inkl. instruktören). Det var faktiskt, precis som du beskriver, rätt pinsamt. =/

2008-09-25 @ 10:55:07
URL: http://kapitel2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0