På schemat idag

Idag blir det en träningsfri dag för mig. Självklart har jag varit ute och gått på morgonen, men både spinningcykeln och skivstången (och kanske särskilt mina muskler) får vila idag. Istället ska jag till stan för att fixa lite nödvändiga grejer. Försöker ha ett litet köpstopp, men när min burk med Dust It är slut är det bara att göra ett undantag. Har man en gång börjat med pulver är det svårt att sluta! Det blir även en fika med Anna som jag antar har en hel säck med skvaller från hennes sommar i Uppsala, och sedan är det dags för en spännande middag. På menyn: Surströmming. Smakade senast när jag var liten och fick 50 spänn för en tugga. Det var över 15 år sedan. Jag återkommer med recension.


I know you want me...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för ett pulver??

2008-09-10 @ 09:38:24
URL: http://kapitel2.blogg.se/
Postat av: Anonym

På tal om ingenting - vilket helt underbar bild du har i din presentation (inte för att jag har träffat dig på riktigt, men....)! Ser ju dödsskön ut! =)

2008-09-10 @ 17:51:31
Postat av: Fattygirl

Dust It är ett puder för håret som gör det matt och ger en volym som är grym.



Tack!

2008-09-10 @ 22:44:50
URL: http://fattygirl.blogg.se/
Postat av: Emma

Låter intressant =) Vad kostar härligheten?

Och by the way.. hur kan jag glömma din entré ;)

2008-09-11 @ 12:11:33
URL: http://kapitel2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0