Konditionsträning+Core 216,50 kr

Fick inte plats på spinningen som egentligen hör till corepasset, så det fick bli en halvtimmes egen träning på konditionsavdelningen istället. Helt okej, jag hade lurarna till iPoden med mig och det var Vänner på tv, så jag kollade på det medan svetten rann. Kul med core oxå, eller nödvändigt iallafall. Mycket magträning och lite rygg var det i denna koreografi, i like. Nu ska jag sova så jag pallar med morgonpromenad i gryningen. God natt era slöisar och hurtbullar därute!


Kommentarer
Postat av: sandra

Har du tråkigt... Kolla in min blogg med massa bilder, Outfits och Kändisar :D

2008-09-09 @ 23:21:31
URL: http://mongji.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0