Gäääääsp...

Ojojoj vad trött jag är idag. Vet inte om det beror på det trista höstvädret eller mitt minussaldo på kaffefronten. Vände upp och ner på kaffeburken redan igår morse och då jag inte kommit ihåg att köpa nytt blev det således te imorse. Nu sitter jag i en svettig LAN-liknande datasal på universitetet med min första kopp kaffe för dagen. Hoppas att jag kvicknar till för annars kan det här bli en jobbig dag. Har föreläsning i marketing management, sedan blir det caserapportskrivning i biblioteket innan jag ska iväg till gymmet (spinning eller bodypump, funderar fortfarande). Och sen i slutet av dagen, middag hos svärfarmor och då är det ju trevligt om man inte somnar med näsan i tallriken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0