Det här är inte bra


Fick ett infall och googlade mitt namn på Googles bildsökmotor. Bilden ovan är den enda bilden som kommer upp. NEJ TILL SALTNING. Är det här ett skämt eller, jag älskar salt och äter alldeles för mycket av det. Okej, nu handlade det om nån protestlista över vägsalt som jag antar att någon far eller bror skrivit upp mitt namn på (för jag kan inte minnas att jag själv är emot eller ens har en åsikt om vägsalt.) Men jag vill bara verkligen klargöra: I Love SALT. Allt salt är gott. Hade jag varit ren hade jag stått med tungan mot den norrländska asfalten all year around. Att såna här bilder cirkulerar på nätet och kopplas ihop med mitt namn är verkligen inte bra för mitt personliga varumärke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0