Back to the gym

Inledde förberedelserna inför Beach 2009 igår med ett pass bodypump. Första gången jag är på gymmet sedan benbrottet, och jag kan säga att varken balans eller styrka är vad det har varit. Kände lugnet och lastade bara på kycklingvikter, men var ändå orolig för hur det skulle gå att komma ur sängen imorse. Det gick dock bra, träningsvärken är inte mördande ännu iallafall. Ställde alarmet lite tidigare och gick en promenad runt Skurholmsfjärden. Solen sken och det var vindstilla, faktiskt ganska skönt trots det arktiska klimatet. Idag får nog gymmet klara sig utan mig, men torsdag och fredag har jag för avsikt att gå dit. Nu: Frukostdejt.


Kommentarer
Postat av: Niklas

Hey, hur var resan? Hoppas att ni hade det trevligt och blev lite bruna. ha de gött Och du skippa gymmet nu och så kör ni MAX diet :) Freddan är säkert på...

2008-09-03 @ 14:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0