Spinning+core 26,81 kr

Alltid när man tror att det är lugnt. Alltid när man tror att man ska kunna hinna göra lite ärenden på stan, eller tömma diskmaskinen hemma, eller plocka ögonbrynen, eller måla naglarna. Då kommer den och biter dig i röven. Plugget. När man tror att nåt är enkelt, då har man gjort fel. Glömt att räkna med vissa faktorer. Måste göra om. Jag blir ganska less. Inte på att skolan tar kräver så mycket tid, utan mest på att det blir så satans lite över till annat. Har iallafall bestämt mig för att träningen inte ska bli något som jag kompromissar med för att jag inte upplever att jag har tid. Man har alltid tid att träna. Det är en underbar kanal för stress för mig och ibland så tänker man en och annan bra tanke när man tränar. Idag smet jag iväg på spinning och core, och det var riktigt kul, även om mina lår är klena och trötta som vanligt i slutet av veckan. Pallar de spinning igen imorgon bitti?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0