Spinning 73,75 kr

Åh herregud, vad det gick segt idag. Min kropp ville inte alls vara med och cykla upp för ett låtsasberg nu på morgonen! Helt galet vad orkeslös jag kände mig... hoppas att jag inte håller på att bli sjuk. Fredrik är sjuk idag, han säger att han är förkyld och ont i halsen (så jag vet inte varför jag tror att det är Luleå Hockeysjukan... ). Spinninginstruktören Martin, som har passet på tisdagmorgnar har iallafall en bra inställning till det här med spinning. Han säger att man ska hålla sig under mjölksyrenivå hela passet, för att man ska känna sig pigg och laddad med energi efter passet. "Får ni mjölksyra har ni alldeles för mycket motstånd". Men thank you! Det finns alldeles för många spinninginstruktörer som älskar att plåga sig själva och andra. Med manisk blick står de och skriker "MEEERA MOOOOTSTÅÅÅND" även om mjölksyran sprutar och det var flera minuter sedan någon orkade trampa runt ett helt varv på det där tortyrredskapet. Och det redan på uppvärmningen. Herregud, take it easy...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0