God morgon i regnet!

Det spöregnar nästan idag. Vaknade redan 05.30 och insåg att mina spinningplaner skulle gå i stöpet. Där jag bor så går det en buss på morgonen direkt till universitetet, men den går 07.48 och då hinner jag inte till passet. Nu får jag ta den bussen för att sätta mig och mögla i biblioteket istället. Kan vara bra att få lite gjort nu på morgonen då jag måste åka till stan i eftermiddag! Hur jag ska lösa det uteblivna träningspasset är ett annat problem, tar med mig träningskläderna så får vi se hur fredagspusslet går ihop.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej baby! Hoppas allt är bra med dig och att biblioteket inte gör dig allt för uttråkad! Själv är jag sjuk vilket inte heller är så roligt... men det blir nog bättre snart :) Flyttar i helgen så det ska bli kul!!! :D



Saknar dig massor nu, börjar bli ohållbart det här!



KRAM

2008-10-17 @ 11:01:56
Postat av: Fattygirl

Saknar dig oxå, sötis! Men snart ses vi ju, fem veckor har du på dig att fixa till i nya placet!

2008-10-17 @ 19:24:54
URL: http://fattygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0