Igår och idag

Igår var det cesarsittning. God mat, den bästa någonsin av de sittningar jag varit på. Underhållningen som var riktigt bra förra året var i år obefintlig. Om man inte räknar de spexiga toastarna som var utklädda till gurkor, och Strömbackaskolans estetisk danstjejer. Sedan var det ju modevisning oxå, med kläder från Myrorna. Företagskontakterna haglade inte direkt, även om jag satt bredvid nåt företag som hade intern firmafest. Hällde iallafall i mig några glas vin och känner mig lite seg idag även om jag låg snällt i sängen redan 00.30. Nu blir det bakisbodypump vilket ändå brukar gå rätt bra. Att vara lite mjuk i mulskerna är bara bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0