Tack gud och statistikläraren!

En stor sten har fallit från mitt hjärta och landat i mitt betygsdokument! Såhär ligger det till: våren 2006 läste jag statistik. Klarade alla moment i kursen och ägnade den inte en tanke när väl kursen var slut. Efter ett tag så märkte jag att den fortfartande låg kvar som pågående kurs i systemet, och jag tänker att det är väl bara att fixa det när jag tar examen. Alla moment var ju som sagt klarade. Sedan upptäcker jag nu i höst, att ett moment inte registrerats och det är därför kursen fortfarande pågår för mig. Jag saknade alltså tre poäng från en kurs jag inte läst på 2,5 år. Mission: Övertyga lärare om att jag faktiskt gjorde de där quiz-övningarna våren 2006 utan några som helst bevis. Och idag: mission accomplished! Jag har fått poängen registrerade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0