Spinning 73,75 kr

Bytte träningen igår mot fika på stan med Elin och Sara och sedan glöggkväll med Fredrik. Helt oförsvartbart, jag vet, men vad fan. Idag krälade jag mig iallafall motvilligt upp på spinningcykeln, man tränar verkligen med motstånd när man har gymmet på andra sidan stan! Jag hade iallafall ett nytt träningslinne och sportBH på mig om det nu kunde fungera som en motivationshöjare. Kan rekommendera Nikes nya ribbade linnen som finns i massa snygga färger och håller formen skitbra. Bra sportBH till grymmaste priset 200 pix har Stadiums egna märke Soc. Kan verka lite klen då det bara är en top utan byglar och grejer men mina D-tuttar håller sig då på plats (även vid andra aktiviteter än spinning).  Äsch, nu hittar jag ingen bild på stadium.se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0