Faktiskt en ganska kul stund på löpbandet, 19,67 kr

Imorse när jag vaknade hade vi 10 nya fräscha centimetrar snö på marken. Ingen väg var plogad och jag skulle försöka hinna till spinningen kl. 08.00. Efter att ha försökt att cykla (pucko...) så vände jag om och tog bussen istället, med resultatet att jag var på gymmet kl.08.07 och missade spinningen. Det blev det förbannade löpbandet istället, men imorse gick det bättre än igår. Jag kutade på i en halvtimme till tv-versionen av Rix morgonzoo och det var faktiskt rätt trevligt. Eftersom jag reser bort nu resten av novembers dagar så kan jag även utvärdera månadens träning som slutade på 15 pass á 19,67 kr st. Att träna 15 dagar av 30 är ju när man tänker efter ganska så bra, varannan dag då. Jag försöker träna oftare än så, men så kör saker ihop sig och det kanske blir tre träningsfria dagar i sträck ibland... Huvudsaken är att man tar sig dit igen, inte tappar rutinen och tycker att det är kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0