After work

Ikväll bjöd ju som sagt Öhrlings PWC in till after work och ni kan ju gissa vilka som stod först på gästlistan. Jag och Elin, of course. Trevlig kväll, även om den tog slut på ett abrupt sätt, kl. 20.10 fick alla gäster för sig att storma ut ur lokalen utan förekommen anledning, ingen hann dricka kaffe eller någonting. Två glas rött, lite tacos (alltid tacos när det är bjudmat!) och några knutna kontakter (inte för mig dock som helt saknar planer på revisorsyrket, men Elin tog iallafall ett myrsteg närmare sin dröm) senare var jag ändå rätt nöjd. Sådana här trevligheter är man inte bortskämd med en tisdag! Min lååånga dag har för övrigt passerat helt smärtfritt. Skönt!


I somras praktiserade vi som bekant också after work...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Bra minnen! BRA minnen!! :D

2008-11-18 @ 23:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0