Kandidatexamen, katsching!

Är hemma och vilar en stund mellan aktiviteterna denna hektiska dag. Startade dagen med brunch i Kulturens Hus. Min familj närvarar inte idag (min slutgiltiga examen är ju först nästa år), men väl många andras släktingar är här. Mycket trevligt att träffa allas familjer! Diplom och LTU-nål delades ut efter brunchen under en långdragen ceremoni, sedan gick vi till Jennies examensmottagning där det bjöds på smörgåstårta, rörande tal och mer släktingar. Jättemysigt och maxad studentkänsla! Och nu är jag hemma och fixar lite med balklänning och frisyr. Klockan 18 är det bankett i Ljusgården och jag hoppas på en kväll utöver det vanliga. Vet ni att det snöar i Luleå idag? Det är väl nåt utöver det vanliga...

Kulturens Hus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0