Den sista som lämnar kontantkortet

Sony Ericsson W580i rosa

Nu ger jag upp. Sedan jag var 13 har jag haft kontantkort telia refill! De första åren var det bland de billigare sätten att ringa och sms:a. Det fanns knappt andra operatörer än Telia. Men nu är det jävla svindyrt att ringa med refillkortet. Jag pratade med mitt försäkringsbolag idag angående min skada och fick ut lite dolares, men jag lovar att telefonsamtalet dit kostade lika jävla mycket. Nu överger jag iallafall kidsens refillkort och skaffar abbonemang och växer upp. Ny rosa telefon med stegräknare blir det i samma veva. Kanske inte så jhimla ny och flashig men den har allt jag behöver. Och mitt nya abbonemang har 5000 fria sms i månaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0