Bodystep 62,65 kr

Premiär för nya skorna idag. Har köpt ett par svindyra Nike som förhoppningsvis skulle vara lösningen på mina fotsmärtor. Jag har problem med att foten liksom svämmar över sulan när jag gör aerobicmoves och sånt är ju inte så skönt i längden. Men dessa skor! Åhh! They are God in a box! Det är skönare att testa maxpulsen i dessa babies än att ligga i hängmattan en varm sommardag. Kanske inte så snygga, men fatta hur snygg man själv blir om det är så här härligt att träna! Kompatibla med iPod nano oxå, inte för att jag har nån sån men...

NIKE A STR TRIAX+ 11 W

Kommentarer
Postat av: Emma

Nice med Nike! =)

2008-03-18 @ 19:37:34
URL: http://kapitel2.blogg.se
Postat av: Case

Köpte med ett par schyssta Nike som gör underverk. Det är som att de är magiska och fyllda med motivation. ;) Lycka till!

2008-04-02 @ 19:25:30
URL: http://case.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0