Lovely lördag

Även om veckan gått relativt smärtfritt fram så är det underbart med helg! Igår drack vi vin och grillade, försökte se filmen 27 dresses, men den var så dålig att till och med Fredrik bad om att vi skulle se Sex and the city istället. Imorse var det äntligen dags för mobilalarmet att hålla käften kl. 06.30 och låta mig sova hur länge jag ville. Sedan frukost framför tv:n innan vi cyklade in till stan. Jag köpte lite jobbkläder och sedan satte vi oss i gräset i stadsparken och åt sushi och kycklingsallad. Skön dag i solen! Nu ska jag snart ta cykelnyckeln i ena handen och bag in boxen i den andra för nu väntar förfest hos Elin (jag ska försöka smyga iväg efter förfesten, är inte så sugen på att hänga på Grace ikväll) och jag inviger min nya klänning från Forever 21 ikväll. Svinkort är den, ser inte alls så prydlig ut som på bilden. Whatever, ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Grymt snygg klänning!! (avis!) :)

2008-06-30 @ 22:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0