Urmoderfettcellen

I typ en vecka har jag gått omkring och känt mig som ett massivt fetto. Fast mina Dr Denimjeans som alltid suttit som en plåga eftersom de är så sjukt tighta (läs: för små) sitter bättre än någonsin. Jag har tränat för lite de senaste två månaderna, det är därför jag känner mig som urmoderfettcellen själv och det känns som att inga kläder sitter okej. Så igår bestämde jag att det var dags att röra lite på mig. Spinning, löpning och aerobics är bara att glömma, men en liten halvtimmespromenad och lite situps och armhävningar fixade jag. Det är egentligen bara hjärnan som behöver den där träningen, för se idag känner jag mig iallafall lite fräschare. Konstigt, men så funkar jag tydligen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0