Fylleinlägg 2.0

Jag hatar hur min blogg har gått ifrån att vara en blogg om hälsa och träning till att vara en blogg om alkohol, cigg och nutrilett. Men vad ska jag göra, när det är så mitt liv ser ut just nu? Alla andra normala människor har ju semester, glömmer sitt vanliga liv och hittar lyckan (?) på nån husvagnscamping i mellansverige, so why can´t I? Ikväll har jag haft en bra kväll som inkluderade förutom vitt och rött vin, drinkar och cider, en åktur med M/S Laponia, en sväng på BBB, några timmar på Invit och ett avslut på BBB igen. Luleå är en bra sommarstad, jag älskar att jag bor här på sommaren (jag bor ju även här på vintern, men det är en annan plågsammare historia).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0