Promenadgalning!

Åh vilken dag! Jag är helt slut! Har varit ute med grabbarna och luftat skotrarna och grillat korv. Väldigt härligt och trevligt, men man blir ganska trött och kall av att vara ute i flera timmar. Hann bara komma hem och slänga mig i soffan så börjar Fredrik tjata om att vi ska ut igen och promenera runt Lulsundet. Jag älskar att han av någon outgrundlig anledning har blivit ett promenadfreak, men what the fuck, det är söndag! Vi har precis varit ute hela dagen! Jag fryser! Jag är så trött att jag inte ens kan fästa blicken! Please! Vi gick ju igår! Men nej, ingenting var ursäkt nog. Så vi gick, och nu är jag hemma igen. Ännu tröttare....Zzzz...
image78

Kommentarer
Postat av: IDA

duktigt!

2008-01-14 @ 19:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0