Vad är du nöjd/missnöjd med?

Vad är du mest nöjd med när det gäller din kropp? Och vilka kroppsdelar skulle du helst montera lös och skänka till bättre behövande? Jag är rätt nöjd över mina armar, trots att de kan se rätt stabbiga ut ibland så får de ganska fina linjer när jag spänner musklerna (som faktiskt syns men inte erbjuder speciellt mycket styrka...). Jag är oxå glad över att jag inte har massa födelsemärken i ansiktet (min kropp kryllar av prickar, men inga i fejan) och mina smala höfter.

Däremot skulle jag gärna byta ut mina stora fötter (39) mot ett par gulliga 37:or, min fläskiga rygg och kraftiga bröstkorg mot några nättare modeller och mina tuttar hade gärna fått se ut som ett par sillisar modell mindre (men de ska ju vara äkta såklart!). Och mina ögonbryn är ju en katastrof! Annars är jag nöjd...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är jättenöjd med mitt ansikte, mitt lockiga hår, mina snygga bröst och att min kropp är så stark och klarar av alla prövningar den utsätts för. Mindre stolt är jag över mina breda lår, ryggfettet "bak på höfterna" och att jag tycker jag ser konstig ut näck. I underkläder eller påklädd däremot tycker jag att jag är skitsnygg, men utan någonting alls ser jag oproportionerlig ut. Knäppt...! Fast helhetsintrycket är jag nöjd med - det är ju jag liksom!

2008-02-28 @ 10:42:02
Postat av: Fattygirl

Perfekt inställning tycker jag! Och visst är det egentligen fantastiskt att ha en kropp som fungerar och kan göra egentligen allt, det är inte alla som är så förfördelade.

2008-02-28 @ 12:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0