Spinning+Core 71 kr

Det gick faktiskt bra på spinningen trots träningsvärken. Värre var det att gå till gymmet! Kändes som om jag hade en kökskniv inkört i vardera smalben och kunde knappt lyfta fötterna. Har varit med om det 100 gånger förut, men trott att det har varit benhinneinflammation. Men det är ju nån form av träningsvärk jag får från bodypumpen, eftersom jag har varit benhinneinflammationsfri hela hösten (ingen bodypump på flera månader). Oxå tränar jag ett pass och så är de där igen. Köksknivarna. Kanske jag gör utfallen fel?

Gick en timme i eftermiddags oxå och då kändes det bättre, men jag ska vara försiktig med utfallen i fortsättningen... (bra ursäkt, hatar den där helvetesövningen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0