Natt

Nu är det natt. Sitter hemma och reflekterar över det faktumet. "Hemma" är ju i och för sig att fetljuga, då jag sover hos svärmor inatt. Ingen kan ju kalla mig nykter, men jag har gett mig fan på att detta inlägg inte kommer att innehålla fyllestavfel (oklart om jag kommer att lyckas...). Ikväll: Julfest med jobbet som startade galet tidigt, var nog inne på 5-6:e glaset vin redan innan kl 20.00... Det var kul iallafall, lite stiff från början kände jag, men jag har heller inte jobbat  på kontoret sen september, så det var inte så konstigt. Alla dessa glas vin tenderar dock att bryta isar av alla dess slag... Bäst ikväll var att jag fick ett erbjudande om en lägenhet på Kungsholmen. En dröm, men även dessa är väl till för att bli sanna... någon gång... Kvällens sämsta är att se min baby ledsen, vilket man är tusen mil fel om man lyckas med. Morr!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Är de freddan som har fällt några tårar? =/

2008-12-13 @ 14:38:18
URL: http://hanjagochwilma.blogspot.com
Postat av: Emelie

Hehe, nejdå det handlade om en annan av mina babies ;)

2008-12-14 @ 23:29:12
URL: http://fattygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0