"Ett missat träningspass kommer aldrig igen"

Skämtade med Cleve i eftermiddags om att han är som en baby som måste sova middag och inte pallar så sena plugg-dagar med uppsatsen, men nu känner jag mig oxå helt död! Har gjort sista intervjuerna idag och det känns som att det gick bra, men det är på nåt konstigt sätt energikrävande att sitta och nicka och mmm:a. Och sen åka hem och lyssna på inspelningen av sin egen röst som är fruktansvärt! De som säger att jag har tränat bort min skellefteådialekt kan ju lyssna en gång till... Jag tänkte träna idag. Det börjar med att jag skjuter upp det från ett tidigare pass till ett senare pass, då vet man redan då hur det kommer att gå. Not gonna be there. Not tonight. Men jag kommer troligtvis att ha sådan ångest över att jag aldrig tränade att det hade varit bättre om jag hade släpat mig iväg. Då kanske man lär sig till nästa gång att det är bättre att träna ett att inte göra det. Min kusin Fredrik skrev på facebook någongång "Ett missat träningspass kommer aldrig igen". Och jag håller inte med honom någonstans, vila på onsdagen och träna en dag under helgen istället (som i planeringen var tänkt som vilodag). Vilodagar måste man ha, sedan kan man vara flexibel med vilken dag det är, så ska du se att du kan ta igen missade träningspass, så det så!

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Hey!En TÄVLING i min blogg pågår just nu,ta chansen och vinn ett fint armband från Disney Couture

2008-12-11 @ 10:38:39
URL: http://charlottaz.blogg.se/dolce
Postat av: Alina

Godmorgon! Fin blogg! :)

2008-12-11 @ 11:20:37
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0