Till Jennie

Jag har ett riktigt fan av den här bloggen. Ursprungligen så ska den ju fungera som en hälso-, vikt- och träningsblogg, men som ni kanske vet så kom vårens benbrott i vägen för det. Nu i sommar har bloggen övergått till att vara en vin- och festblogg, vilket jag hoppas att de allra flesta läsare beklagar, right? En av mina vänner lovprisar dock denna förvandling och tycker att det sömn- och dimliknande tillståndet som bloggen befinner sig i är fantastiskt. Galet, eller hur? Men för hennes skull (och det faktum att hennes arbetsuppgifter i nuläget är betungande i klass med "har oceaner av tid över att läs Emelies blogg åtminstone 7 gånger dagligen") så kommer nästa 24 timmars bloggande att vara tillägnat henne. Och jag lovar att uppdatera under nästkommande 24 timmar.

Kommentarer
Postat av: Cleve

hahahahahaha. kul =)

2008-08-08 @ 19:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0