Tandläkarbesök

Uppe med tuppen idag igen! Folktandvården ringde mig igår och ville ha in mig för kontroll kl 8.40 idag. Bara att ställa in sig på det värsta, att alla tänder måste rotfyllas och att visdomständerna måste bändas ut med en rostig gaffel. Det värsta av allt är alla dessa frågor. Röker du, snusar du, dricker du juice med sugrör, använder du flortabletter, har du en egen flourtant som arbetar åt dig på åtminstone halvtid? "Ja, hej tandläkaren, jag skulle vilja boka tid för skuldbeläggning, okej, tisdag 8.40 blir bra. Tack så mycket."

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, så sant! Sist jag var hos tandläkaren fick jag skäll för att jag äter för mycket frukt!!! Hur fan ska man äta då? En tablett med flour på utsidan som på insidan är fylld med hela dagsbehovet av allt man kan tänkas behöva som sedan expanderar i magen för att ge tarmarna något att jobba med? Blir det bra eller?

2008-08-12 @ 08:35:42
Postat av: Fattygirl

Ja, det låter som en våt dröm för folktandvården!

2008-08-12 @ 10:47:35
URL: http://fattygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0