Sista dagen

Snälla ge mig en lugn sista dag på jobbet! Hittills har det mesta gått fel, vaknade en halvtimme för sent och fick stressa som fan för att hinna till vår frukost på MackyD. Väl där så tog jag så lång tid på mig att sippa i mig apelsinjuicen att jag beslutade att ta med den till jobbet. Gissa vad jag hade i väskan när jag kom fram? Mmm, just det, juice i hela väskan. Måste iallafall tipsa om McDonalds frukost, som är riktigt god även om personalen verkar varar särskilt segstartad, otrevlig och icke serviceinriktade just på morgonen. Ungefär som jag känner mig idag alltså...

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Usch håller verkligen med. Personalen på Donken är horribel. Under min tvåmånadersanställning höll jag på dö i arbetsklimatet med de vansinnigt oserviceinriktade och sura arbetskamraterna. Men delar av menyn är väl trevlig, men väntetiden är ju en halv livstid ja... och det är inte bara frukosten...

2008-08-09 @ 17:47:55
URL: http://whatabouther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0