SATC

Igår var det bölkväll i biomörkret till Sex and the city med efterföljade utekväll. Jag kan inte ge något rättvist betyg på filmen eftersom jag är så partisk, jag älskar ju SATC och skulle aldrig kunna bli besviken även om förväntningarna var högt uppskruvade. Det var lite fjantigt, men rätt kul att vi alla hade klätt upp oss lite extra. Till och med jag med min sargade fotled lämnade de sunkiga ballerinaskorna hemma till förmån för dessa sjukt obekväma darlings, tyvärr inga Manolos, men jag gillar dem ändå.


Och ser ni flörten med the Carrie-necklace (som hon tyvärr inte bar en enda gång i filmen, Carrie var fullt upptagen med att ha sitt långa pärlhalsband, även i sängen)?

Kommentarer
Postat av: Anna

Damn vilka snygga skor!

2008-08-13 @ 13:18:46
URL: http://secondhandsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0