Metafor-VM och jag vinner första pris

Jennie förresten, som är som en kolloförälskelse för mig. Ni vet den där söta killen, från låt oss säga Skövde, som ni klickade helt otroligt med under några korta sommarveckor på ett kolla nån sommar på 90-talet. Ni kan inte låta bli att börja gilla honom, låt oss säga Basse från Skövde, fast ni vet att sommaren kommer att springa iväg och alldeles för snart är det höst och Basse är tillbaka i, låt oss säga Skövde. Ni vet att ni hade kunnat gifta er och skaffa tio barn om det bara skulle vara så att tiden skulle vara rätt, men den är ju inte det. Du har en skolbänk som väntar, och tro mig, den skolbänken står inte i Skövde. Det blev bara några oskyldiga pussar och sedan står du där och löven faller och kanske ses vi igen. Ett sms då och då kan du tillåta dig att hoppas på. Och någon after work då och då, men det fanns ju inte ens en tanke på det i en kollotjejs huvud i mitten på 90-talet.

Och jag kan ju inte låta bli att lägga upp denna bild, som är 100 % icke autentisk, men det är ju glömt för länge sedan.

Kommentarer
Postat av: elin

haha kan inte låta bli att känna mig bedragen och stolt på samma gång=)

2008-08-06 @ 23:43:13
URL: http://enligtelin.blogg.se/
Postat av: Fattygirl

Elin, det är inte som du tror!

2008-08-07 @ 08:39:02
Postat av: Jennie

Hahaha.. och 2 timmar senare hände underverket som gjorde att den här bloggen totalt bytte inriktning ;)



Det blev inga barn gjorda den kvällen... Fredrik var för trött..

2008-08-07 @ 10:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0