Luleåkalaset som avslutade sommaren

Tänkte fortsätta med mitt ihärdiga bildbloggande och visa en bild på mig och Jennie i publikhavet under Lars Winnerbäcks underbara spelning, men det verkar inte fungera. Det har iallafall varit en kylig med rolig helg med Lars som den stora händelsen som jag och Jennie laddat inför sedan mitten av maj. Totally in love gick vi efter spelningen för att dricka lite mer, men baren var tom och gamla brasseriet var fullt av unga killar från Kiruna och Arvidsjaur. De kallade oss för allt annat än charmerande damer och det antar jag att vi förtjänade. Vi fick iallafall varsin souvas innan vi frusna tog oss hem. Nu känns det som att sommaren är över, alla festivaler är slut och augustinätterna är jävligt svala. Har massiv nattsvart ångest inför skolan och det faktum att personer som särskilt Jennie inte kommer att vara kvar till hösten, men annars så bryr jag mig inte nämnvärt. Har ju faktiskt min semester kvar. Och vi hinner nog med någon till after work oxå innan mina fyra kvarvarande arbetsdagar är till ända.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Slut på festivaler? WHAT! Tärendöholmens Eldfest, Norrskensfestivalen... för att inte tala om Römpääviiko i Pajala! Det har bara börjat! ;-)

2008-08-04 @ 22:50:16
URL: http://whatabouther.blogg.se/
Postat av: elin

fin du är! snyggast i världen kanske till och med! kram

2008-08-05 @ 00:38:45
URL: http://enligtelin.blogg.se/
Postat av: Fattygirl

A-S: Kan inte fatta att jag glömde till exempel Römpääviiko! Herregud, festivalsommaren har ju bara böjat! =P



Elin: Thank you baby, vad gullig du är!



2008-08-05 @ 08:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0