Tränar inte fem gånger i veckan

Jag dementerar kraftigt det jag påstod om att jag skulle träna fem gånger denna vecka. Det blev som vanligt bara fyra. Försökte verkligen idag, men tidsoptimismen var för påtaglig. Jag hann helt enkelt inte. Whatever, på söndagar är jag sällan särkskilt brydd om vad jag stoppar i mig och hur mycket jag rör på mig. Som svärmor alltid säger "Jag börjar på måndag". Och jag tror att jag ska börja imorgon faktiskt. En sittning och en bankett i maj, två axelbandslösa klänningar, hade varit snyggt med lite benigare axlar till. Morgonpromenader, Nutrilettshake istället för skräp i bibliofiket eller centrumrestaurangen + sträva efter den eviga drömmen om fem träningspass/vecka.

Fast riktigt så här mager kanske man inte behöver bli. Man kan ju lämna något av kroppens 200 ben åt fantasin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0