Morgonpromenad

Vi bor på Bergnäset några nätter eftersom vi har hantverkare i vår lägenhet som tapetserar och målar, därför var jag ju tvungen att släpa mig ut på en morgonpromenad. Kul med lite omväxling, jag har vandrat runt Bergnäset åtskilliga gånger, men det var ett tag sen sist faktiskt. Ska verkligen försöka gå en timme i gryningen varje morgon här på andra sidan Bergnäsbron. Nu ska jag snart träffa projektledaren för vårt c-uppsatsfall, hon sa att hon skulle sätta på en kanna kaffe och det är något som jag längtar efter. Svärmor, som vi bor hos, dricker jävla te på morgonen. Sedan när har det väckt en sömnig själ?!


Kommentarer
Postat av: fredrik

tack för kommentaren! kul att du kollade upp mig :)

2008-04-23 @ 20:30:47
URL: http://h5forlousyrazors.wordpress.com
Postat av: Parisa

Vill bara tipsa dig om att dricka varmt vatten med citron innan du går ut och går. Du verkar ha koll, så det är möjligt att du redan kör det. Om inte, börja med det.

2008-04-24 @ 22:36:35
URL: http://pimpassparadise1.blogg.se/
Postat av: Fattygirl

Tack för tipset, Parisa! Jag vet att varmt vatten med citron är bra och jag har försökt införa det som en vana några gånger. Lite svårt eftersom det smakar diskvatten + att det är sällan jag har citroner hemma. Tror du att kan kan köra citron på flaska? Eller kanske köpa hem, pressa i isformar och frysa in?

2008-04-26 @ 13:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0